menu
  • Intex zwembaden
  • Salta trampolines
  • Houten speelhuisjes
  • Gratis verzending vanaf € 75,-

Garantie, Retouren en Klachten

Garantie

De Boer Speelgoed geeft op de door de Boer Speelgoed geleverde artikelen de geldende fabrieksgarantie. Indien u aanspraak wilt maken op de garantie, vragen wij u om een uitgebreide klachtomschrijving per mail te versturen naar info@deboerdrachten.nl. Na ontvangst van uw garantieaanvraag zal binnen 2 werkdagen contact met u worden opgenomen of het artikel retour dient te komen voor reparatie of dat er een vervangend artikel geleverd wordt.

Binnen Garantie

Als de klacht gegrond is, komen alle kosten voor het omruilen of laten repareren van artikelen (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van De Boer Speelgoed.

Buiten garantie

Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor u kosten verbonden aan het oplossen van een artikelklacht, dan informeren wij u hier vooraf over.

Reparatieperiode

Vanaf het moment dat een te repareren artikel in behandeling is genomen bij de klantenservice zullen wij er alles aan doen om voor een snelle afwikkeling te zorgen. Als het artikel niet gerepareerd kan worden of als de reparatie bijvoorbeeld niet onder garantie uitgevoerd kan worden, informeren wij u binnen 21 dagen over een verdere afhandeling.

Zichttermijn & retourregels

Voor alle bestellingen van de Boer Speelgoed geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in u bezit is. Binnen deze termijn mag een artikel in onbeschadigde staat worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden. U dient wel zelf de portokosten voor het retoursturen te betalen.

Retourafspraak

Ben u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het  retourneren. U kunt het artikel retourneren:
- binnen de zichttermijn van 14 dagen
- als het artikel compleet is in de originele staat en fabrieksverpakking.

Sommige artikelen kunt u niet retourneren. Het gaat dan om: producten die zijn aangepast of speciaal op u verzoek door ons zijn besteld. Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is.

Als dit niet zo is, of u om een andere reden uw bestelling weer wilt retourneren aan De Boer Drachten, kunt u na het inloggen via het scherm 'orders en retouren' de verdere procedure volgen. Als u een bestelling heeft geplaatst zonder een account aan te maken, kunt u hier alsnog uw account activeren.

Klachten

Wij nemen klachten altijd in behandeling. Klachten over producten, service of leveringen kunt u per e-mail aan ons kenbaar maken. Samen met u wordt dan naar de beste oplossing gezocht. Iedere klacht zullen wij individueel en binnen 3 werkdagen beantwoorden. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door: beschadiging door opzet, of door nalatigheid; onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud; normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing. Heeft u een klacht over een product, dienst of de service van De Boer Speelgoed en u heeft het gevoel dat de klacht niet juist is afgehandeld dan kunt u de klacht eveneens indienen via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk http://www.keurmerk.info/Home/Klacht

Retourbetaling door de Boer Drachten

De Boer Drachten vergoedt alle betalingen van u, inclusief eventuele leveringskosten door de ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u ons de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot de u aantoont dat u het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De Boer Drachten gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor u.